Reklamačný poriadok
I. Všeobecné ustanovenia
-
Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní reklamácií na služby poskytované spoločnosťou STAVTEK s.r.o., IČO: 50 159 381, so sídlom na adrese Hanušovce nad Topľou,09431, Jarmočná 379/11, zapísanej v obchodnom registri vedenom Okresným súdom Prešov, oddiel Sro, vložka 32498/P, (ďalej len „predávajúci“), vystupujúca pod obchodným názvom „AIKINGS“.
-
Reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou obchodných podmienok predávajúceho a kupujúci sa s ním môže oboznámiť pred uzatvorením zmluvy.
-
Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu na poskytnuté služby, ak tieto služby vykazujú vady alebo nie sú v súlade so zmluvou.
-
Kontaktnné údaje:
-
Emailová schránka: kontakt@aikings.sk
-
Telefónny kontakt: +421 911 762 701
II. Práva z vadného plnenia
-
Predávajúci zodpovedá za to, že služby poskytované kupujúcemu nemajú pri ich prevzatí vady a zodpovedajú dohodnutým špecifikáciám.
-
Ak sa vada na poskytnutej službe prejaví do 6 mesiacov od jej odovzdania, má sa za to, že služba bola vadná už pri prevzatí.
-
Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu na vady, ktoré sa vyskytnú do 24 mesiacov od prevzatia služby.
-
Právo z vadného plnenia nevzniká, ak kupujúci vedel o vade pred prevzatím služby alebo ak vadu sám spôsobil.
III. Uplatnenie reklamácie
-
Kupujúci môže uplatniť reklamáciu písomne, a to zaslaním e-mailu na adresu [tvoja emailová adresa] alebo poštou na adresu sídla predávajúceho uvedenú v obchodných podmienkach.
-
Reklamácia musí obsahovať:Popis závady alebo iné dôvody, pre ktoré je reklamácia podaná.Doloženie dôkazov o vadnom plnení (napríklad sprievodné dokumenty, komunikácia, zmluva).Kontaktné údaje kupujúceho.
-
Po prijatí reklamácie predávajúci bezodkladne potvrdí jej prijatie kupujúcemu, a to formou e-mailu.
IV. Riešenie reklamácie
-
Predávajúci rozhodne o spôsobe vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní od uplatnenia reklamácie. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady.
-
Predávajúci vybaví reklamáciu vrátane odstránenia vady najneskôr do 30 pracovných dní od uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne inak.
-
Možnosti riešenia reklamácie zahŕňajú:Bezplatné odstránenie vady na službe.Poskytnutie primeranej zľavy z ceny služby.Odstúpenie od zmluvy a vrátenie zaplatenej ceny v prípade, že nie je možné vadu odstrániť a službu riadne poskytnúť.
-
O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný e-mailom. V prípade uznanej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne vynaložených nákladov spojených s uplatnením reklamácie.
V. Záverečné ustanovenia
-
Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 01.05.2024.
-
Reklamačný poriadok je zverejnený na webovej stránke predávajúceho a kupujúci má právo sa s ním oboznámiť pred uzatvorením zmluvy.